16.12.06

Friday night, Saturday morning



But two o'clock has come again
It's time to leave this paradise
Hope the chip shop isn't closed
Cos' their pies are really nice
I'll eat in the taxi queue
Standing in someone else's spew
Wish I had lipstick on my shirt
Instead of piss stains on my shoes

I go out on friday night and
I come home on Saturday morning



Μερικά πράγματα τελικά δεν αλλάζουν ποτέ. Και είναι λες και το παρελθόν μένει ίδιο κι απαράλαχτο, ενώ το μέλλον δεν συμβαίνει ποτέ. Είμαι εκεί και το περιμένω. Το παρελθόν εν τω μεταξύ επαναλαμβάνει τον εαυτό του χωρίς νόημα, και τα compilation cds συνεχίζουν να γράφονται για άλλους. Εγώ όμως δε θέλω να επαναλάβω τίποτα. Le vent nous portera. Μακριά.

Atene merci!
Nouvelle Vague sold out!

Είναι αστείο που λένε ότι τα live όπου πρωταγωνιστούν γυναίκες είναι περισσότερο..."προς τέρψιν" των ανδρών. Νομίζω ότι τα καλύτερα live που έχω δει, αυτά που έχω απολαύσει περισσότερο έχουν γίνει απο γυναίκες. Σαν το σημερινό. Too drunk to fuck x2! Η γυναικεία-dancing with myself- ή έστω η κοριτσίστικη-teenage kicks- παρουσία στη σκηνή είναι μοναδική και αναντικατάστατη.

I just can't get enough- "We don't have any more songs!"
3 encore; 4; Δεν θυμάμαι κι εγώ, την έχασα τη μπάλα. Και ο κόσμος φώναζε! Καιρό είχα να το δω αυτό να συμβαίνει.

Dancing with myself
H Phoebe Killdeer τραγούδησε και χόρεψε και με τον εαυτό της και με τον κόσμο, φέρνοντας αυτό το "bluessy feeling" που επιθυμούσαν οι Collin και Libaux.

In a manner of speaking
όμως έμεινα περισσότερο στη Melanie Pain και την απαλή, καθαρή, ναζιάρικη φωνή της.

This is not a love song
Αυτή η εναλλαγή προσώπων και φωνών που έχουν απο δίσκο σε δίσκο και από περιοδεία σε περιοδεία κάνει το κάθε άκουσμα κάθε κομματιού διαφορετικό και μοναδικό.

Love will tear us apart again
πόση ώρα μπορείς να τραγουδάς αυτό το ρεφραίν;

4 comments:

ma.beez said...

equally damaged, τι σημαίνει: Industry: Religion;

equally damaged said...

κάποιος πέρασε καλά χτες το βράδυ λοιπόν. όταν έχασα τις organ όμως ζήλευα πολύ περισσότερο (φταίει που θα έκανα και σκοπιά εκείνη την ώρα μάλλον) και σα να μη μας έφτανε, διαλύθηκαν κι από πάνω.
"We don't have any more songs!" - είπαν τέτοιο πράγμα;;;

PS. Διακρίνω ένα e-φλωρο-μουσικο-δημοσιογραφικό ύφος ή ιδέα μου είναι;; μπρρρρ :p

@mamani: κάτι σε αιδοίο μου φέρνει. ε;

sub_lolita said...

χμμμ οι Organ...οχι, χθες πέρασα καλύτερα. Αλλά το νούμερο 1 live αυτής της κατηγορίας παραμένουν οι Electrelane.
Ναι το είπαν!Γιατί πραγματικά τα είχαν παίξει όλα! Και κάποια απο δυο φορές. Μ'αρέσουν αυτά τα live που είναι έτσι γεμάτα. Κι αυτό νομίζω δεν πρόκεται να συμβεί ποτέ σε live του Morrissey, των Radiohead, των Massive Attack ή κάποιου άλλου "μεγάλου".

P.S. Ναι ναι καλά διακρίνεις γι'αυτό θα απορρίψω τη θέση που μου πρότειναν στο Cosmopolitan και θα πάω στο avopolis. Ξέρεις, για να μου δίνουν τσάμπα εισιτήρια, όχι ότι μ'αρέσει...!:P

Anonymous said...

Οι radiohead και οι massive attack EINAI "μεγάλοι". O morrissey oxi.