31.12.06

Λίγο πριν....

Μια τελευταία βόλτα στη λίμνη πριν αλλάξει ο χρόνος. Λίγο μετά την καθερωμένη γιορτή του δήμου όπου ο Άγιος Βασίλης δίνει τα δώρα στα παιδιά, ο παλιός και γέρος χρόνος φεύγει με μια βάρκα και έρχεται ο νέος με μια άλλη. Μετά καφές, τελευταία ψώνια, τελευταία δώρα, παλιοί συμμαθητές στο δρόμο που έχω να δω καιρό, τελευταίες δουλειές στο σπίτι, όλα επαναλαμβάνονται ακόμα μια φορά. Ώσπου να τύχει κάτι άσχημο και τίποτα να μη μοιάζει "κανονικό". Και "γιορτινό". Το μυαλό μου δε βρίσκεται εδώ. Ούτε στις διαδικασίες των γιορτών που κάθε χρόνο επαναλαμβάνονται, ούτε στη καθιερωμένη γκρίνια και βαρεμάρα εντός και εκτός σπιτιού, ούτε στα πρόσωπα των γύρω μου. Νομίζω ποτέ άλλοτε δε μου φάνηκαν τόσο άδειες και ανούσιες αυτές οι μέρες.
Βραδιάζει, οι άνθρωποι μαζεύονται, τρώνε, μιλάνε, γελάνε. Μετρούν. 3, 2, 1.
2007

Αφού δεν μπορώ να είμαι εκεί, θα στείλω την Tinkerbell να ρίξει λίγη χρυσόσκονη με το ραβδί της...έμαθε να πετάει και μόνη της τώρα, μπορεί να φτάσει ως εκεί.
Καλή χρονιά...

No comments: