22.2.07

one more time

Μετά λοιπόν απο την πρόσκληση της maroulitaaa και αφού απ΄ότι βλέπω έχουν γεμίσει όλα τα blogs με 5άρια ας ασκήσουμε κι εμείς το γνωστό μας χόμπι....έτσι equally damaged?Μάλλον είναι η σειρά σου τώρα.....

01.

Δυσκολεύομαι ν' αφήσω έστω και ένα τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειας του εκάστοτε σπιτιού μου άδειο. Παντού κολλάω και στερεώνω αφίσες, κάρτες και λοιπά χαρτιά και αντικείμενα.

02.

Τελευταία μ'αρέσει να παίρνω το mp3 player και να μπαίνω στον ηλεκτρικό χωρίς συγκεκριμένο προορισμό. Μόνο για να παρατηρώ ανθρώπους και πόλη.

03.


Μερικές απο τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου είναι οι συναυλίες αγαπημένων μουσικών.
Θέλω πάρα πολύ να καταφέρω να δω αυτούς φέτος....

04.
Κοιμάμαι ακόμα αγκαλιά με το σκυλάκι που μου πήρε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρή

05.
Πρέπει επιτέλους να τελειώνω με ορισμένα πράγματα και υποχρεώσεις και να αποφασίσω τι θα κάνω παρακάτω

3 comments:

marl(t) said...

από αυτό το τελευταίο κι εγώ...ξανά και ξανά!

VROXOPOIOS said...

απίστευτος ο πίνακας ανακοινώσεων!!

sub_lolita said...

@vroxopoios
:))
auth einai h palia tou fash
twra exei phksei akoma pio poly! :P