24.6.07

καλοκαίρι

Όταν μετράς τα χρόνια σε θερινά ηλιοστάσια..

1. Σαββόπουλος - Καλοκαίρι (στο παλιό παιδικό δωμάτιο, η αδερφή μου διαβάζει για πανελλήνιες, ΕΡΑ2, καλοκαίρι, λίγες φλούδες στης κουζίνας το μαχαίρι, καλοκαίρι)
2. Ξύλινα Σπαθιά - Ατλαντίς (Άρδας, ανύποπτα χρόνια, σου λέω δεν πρόκειται να το παίξουν στο live -τελικά μ'αυτό ξεκίνησαν και δε μπορούσα να το πιστέψω, μου χες πει πως θα ρθεις και ήρθες)
3. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine (Θεσσαλονίκη, εξεταστική, παγωμένος φραπέ σε τεράστιο ποτήρι, βιβλίο, κρεβάτι-μπαλκόνι-γραφείο-μπαλκόνι-μπαλκόνι-μπαλκόνι, βιβλίο, κρασί)
4. Black Heart Procession - The Old Kind of Summer (Σπάρτη, άγνωστα ξυρισμένα πρόσωπα, οικείο ταβάνι, ακουστικά, τι δουλειά έχω εγώ εδώ, every day goes by and every night the same..)
5. Koop - Summer Sun (χτες, intercity, 'καύσωνας', φοιτητές και εξεταστική: ξένοι, φαντάροι και μεταθέσεις: ξένοι, 'in the summer sun you always smile'..)

4 comments:

prophet81 said...

Και τελικά όχι μόνο το παίξανε αλλά βάλανε και φωτιά στο λιμάνι, που πάντα αναρωτιόμουνα πώς θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο σε πραγματικές συνθήκες. Δεν σου κρύβω ότι στο νησί δεν ήταν λίγες οι φορές που φανταζόμουνα μία φλεγόμενη σχεδία στην μέση του λιμανιού, η οποία και θα φώτιζε μέχρι το ναό του Αγίου Θεράποντος!
Οι αναμνήσεις με μελαγχολούν γιατί μου θυμίζουν ότι μεγαλώνω.
Στις αναμνήσεις, λοιπόν, που θα έρθουν...
Φιλιά στα μούτρα...

Sleeper in Metropolis said...

πω πω
5 τραγούδια είπες, δέκα χρόνια φλας μπακ μου έπαιξες... :)

equally damaged said...

muse, περισσότερα από 10 χρόνια. περνούν τα γαμημένα.

prophet, face it: you're young..

sub_lolita said...

χμμ ναι ιδιες ατάκες, ίδια κομμάτια...τουλαχιστον πρωτοτυπησες στο 5...!